Δείκτες Ποιότητας
Χρόνος Απόκρισης Υπηρεσιών Πληροφοριών Καταλόγου (Κ01)
Βάσει της απόφασης με αριθ. ΑΠ. 621/011/27-09-2011 (ΦΕΚ 2417/Β/1-11-2011) της ΕΕΤΤ σχετικά με τη δημοσιοποίηση των
αποτελεσμάτων Δεικτών Ποιότητας από τους παρόχους υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών:
Παρακάτω παρατίθεται ο σχετικός πίνακας, στον οποίο περιγράφονται οι δείκτες ποιότητας
Υπηρεσιών Πληροφοριών Καταλόγου της εταιρείας μας:
Χρονική Περίοδος Συλλογής Δεδομένων: 01/07/2022 έως 31/12/2022
Αριθμός υπηρεσίας τηλεφωνικού καταλόγου |
Μέσος χρόνος απόκρισης (sec) |
Χρόνος απόκρισης (50ό εκατ/ριο) (sec) |
Χρόνος απόκρισης (95ό εκατ/ριο) (sec) |
Ποσοστό κλήσεων (%) που απαντώνται εντός 20 sec |
11876 |
36,06 |
8,00 |
163,00 |
69,00 |
Δες εδώ τα Μεταδεδομένα